tiistai 24. lokakuuta 2017

Työssäoppiminen alkoi!!!!

Jaiks! Mä oon taas töissä, mut silti oon koulussa. Ihanaa ja outoa, kun olin jo ehtinyt asennoitua koulun "penkkiä" kuluttamaan :) 

Asiaa helpottaa suunnattomasti se ,että mulla on omasta mielestäni maailman ihanin työssäoppimispaikka! Saanko esitellä OMPPURINTEEN, olkaa hyvä!

Omppurinne, työssäoppiminen,visualisti

Omppurinne on persoonallinen, suomalaista käsityötä myyvä yritys Salossa, aivan torin reunalla.

Tuotteet ovat eri valmistajien loihtimia, mutta myös yrittäjä itse puolisonsa kanssa valmistaa yksilöllisiä sisustustuotteita kuin myös huonekaluja.

Tuotevalikoimasta löytyy käyttö- sekä lahjatuotteet ja tilauksesta pystytään valmistamaan melkein mitä vain.

omppurinne

Yläkerrasta löytyy myös pian valmistuva valokuvastudio, jossa voidaan kuvata niin tuotteita, kuin ihmisiä ja miksipä ei lemmikkejäkin. Sieltä löytyy myös paikallisen taiteilijan taidetta sekä "puuhapaja", jossa voidaan toteuttaa eri teemoilla "puuhailtoja".

omppurinne

Kokonaisuudessaan suosittelen poikkeamaan ja ihastelemaan tuotteita sekä tiloja! Tilat ovat toteutettu ekologisesti kierrättäen, mutta ei siltikään vaatimattomasti vaan hyvällä maulla :)

omppurinne

omppurinne

omppurinne

omppurinne

Käyhän kurkkaamassa ja tykkäämässä => *klik*

P.S. Täällä olen minäkin jouluun asti ;) (ainakin)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuntovitonen tapahtumakuvaus

Opiskelukevät päättyi Kuntovitonen- tapahtuman tapahtumakuvaukseen. Jonkin verran tuohon asti kuvanneena haasteeksi osottautui sää, joka o...